Modern Warfare krijgt slechte user reviews op Metacritic

Alle critics en veel fans zijn het erover eens dat dit de beste Call of Duty in jaren is en de game krijgt daarom ook vaak en 8 of een 9. Maar, de user reviews is een ander verhaal, hier zitten namelijk een boel boze mensen de game een dikke nul te geven, maar waarom dan?

Boze Russische mensen zijn massaal aan het review bomben op Modern Warfare. Het is dan ook geen geheim dat de Russen de ‘bad guys’ in de campaign zijn, net als bij zo goed als ieder ander Call of Duty spelletje. Maar, de game wordt massaal naar beneden getrokken door Russische gebruikers. het ironische is, dat wanneer je de verhaallijn speelt, je merkt dat iedereen gezien kan worden als de schurk in het spel. Iedereen maakt slechte keuzes in een oorlog of oorlogsgebied. Alleen krijg je het door de ogen van de Amerikanen te zien.
Modern Warfare Reviews
Mensen op Reddit en in verschillende forums vragen zich af of dit niet bots zijn, die zijn ingezet als een soort damage control door Rusland om Modern Warfare te teisteren. Wat het ook is, het zorgt ervoor dat de game op dit moment gemiddeld een 3.2 krijgt op de Metacritic User Reviews. Onze review komt deze week nog voor jou online te staan, dan gaan we ook dieper in op de verhaallijn!
Wat denk jij dat dit hele review bombing precies moet voorstellen? En wat vind jij van de verhaallijn? Laat het ons weten in de reacties hier beneden!